woensdag 24 oktober 2012

Breien en het internet

Deze week kwam ik er, opnieuw, achter hoe oneindig groot het internet eigenlijk is en wat je er allemaal niet kunt vinden.
Enige tijd geleden kwam ik een patroon tegen van een colsjaal die ik wilde gaan maken. Nu is het deze week herfstvakantie dus tijd voor m'n hobby.

Klik hier voor het patroon van deze "scrunchie"

Nu werd in dit patroon gewerkt met 4 dikke naalden zonder knop. Helaas had ik deze niet in huis maar een oproepje via Facebook leverde me het volgende filmpje op:


In het filmpje ziet het er redelijk eenvoudig uit maar dat viel in de praktijk nog een beetje tegen. Na wat oefening had ik de techniek onder de knie en zie hier het resultaat voor zover:


Als het eindresultaat klaar is zal ik een foto plaatsen. Nog 136 cm te gaan...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten